čtvrtek 21. prosince 2017

Předvánoční otužování

Tento příspěvek bude poněkud monotématický, samý led a sníh. :-) Začátek týdne byl trochu nabitý, stihl jsem jen besídku a fitko. Besídka v Praze (U Hubatků) se mi moc líbila. Zase se mi povedlo najíst se ve Veganlandu a nemusel jsem pak hladově koukat. Ale možná jsem přece jen trochu koukal, protože mi Lea nechala brambory. :-D Tučňák dostala krásný svetr s tučňákem a byla z toho úplně naměkko. :-) Bylo moc fajn se se všemi zase vidět.

Ve čtvrtek jsem si dal opakování polonahého indiánského běhu na Českou chalupu, ale protáhl jsem to až na Maliník a na nohou jsem měl jen kraťasy. Ale zato dvoje, abych měl střed těla v teple. A vzal jsem si hůlky, jako pojistku, která mi případně rychle zahřeje vršek těla. Šlo se mi příjemně, cestou jsem pobavil skupinku (asi) skautů a vyděsil jednoho peskaře, ale jinak byl klid a užíval jsem si ticho lesa. Na Maliníku jsem se vyfotil s kolegou sněhulákem :-), oblékl se a mazal zase dolů. Doma mě ještě do druhého dne trochu bolely dutiny za čelem. Asi proto, že jsem se celou cestu snažil dýchat jen nosem.

u Strážního buku

Maliník na dohled

s kolegou 

ještě jedna a rychle obléknout

V pátek odpoledne mi Pája pořídila bezva fotky - možná na delší dobu naposledy bez ledu. S klukama chodíme ráno za šera, tak to byla příjemná změna. Jen ta Kesina už do vody neleze ani po bříško. :-)

s kachnami

A rychle se zahřát...

...během.

V pátek večer jsem byl s kámoškou na běžkách a protože nemůže dříve, jeli jsme až večer. Celý den sněžilo a tak jsem se trápil na čerstvém sněhu. Janě namazal doma manžel a jelo jí to krásně. Kdežto já se musel odrážet i z kopce a jel jsem pomaleji, než poprvé. Ale lepší než sedět doma. :-)) Vzali jsme to přes Bílé buky a jediný sjezd, kde to jelo samo (do Kristiánova) jsem zase musel plužit, aby to nejelo příliš rychle. :)

 Ladím. :-D

 flapjack - to je věc. :)

A tohle úterý jsme se sešli s Vaškem jako skoro každé úterý a přehrada byla zamrzlá. A to v ní Vašek v neděli ještě plaval. Chvíli jsme přemýšleli, co s tím, ale žádný kámen na rozbití ledu jsme v okolí nenašli a tak jsme se domluvili, že se sejdeme odpoledne a že vezmu sekeru. Sestoupil jsem na nejnižší schod a opatrně vysekal díru, abych tam oblečený nezahučel a pak jsme udělali pár akčních fotek. :-))


zátiší se sekerou :-)


:-)

Konec blbostí a soustředit se. :)


1 komentář:

  1. Tak o mě by nikdo do studené vody nedostal. Máte můj obdiv. Otužování není nic pro mě. U nás na vesnici je tak pár šílenců, kteří se jezdí koupat na koupaliště i teď v zimě. Vím, že je otužování zdravé, ale já si radši zalezu k akumulačním kamnům, která máme z https://www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ a spolu s nimi do sebe akumuluju teplo :-) .

    OdpovědětVymazat