pondělí 11. prosince 2017

Turistický týden

Tento týden jsem měl dovolenou a stejně tak i Pája, ale ta jen do středy. Tak jsme toho využili a chodili po výletech. V úterý jsme šli na Červený kámen (blízko Ještědu). V Liberci padal déšť se sněhem, ale nahoře to bylo o něco lepší. Abychom to neměli tak krátké, cestou zpět jsme to vzali přes Kamenná vrata. Otestoval jsem nové zimní boty - zateplené holiny Dunlop Blizzard a zatím si je nemůžu vynachválit. I když to tak nevypadá, noha v nich sedí jako prdel na hrnci, můžu v nich chodit potoky, mokrým sněhem a pořád mám nohy v suchu a podrážku mají také dobrou (nesmekací). Neberte to za litr. :-) Jen ty červené olivky vyměním.

Panoramata dnes nebudou... 

holiny Blizzard 

Červený kámen 

s členkou čínské delegace :-D 

Kamenná vrata

Ve středu měla Pája mecheche s kámoškou a tak jsem vzal jen Kesi a šel umístit novou kešku. 
Z důvodu jejího utajení :) mám jen fotku nadšeného psího zadku běžícího dolů z Ještědu. Tentokrát to bylo bez ohýnku.

ocas jako kormidlo

Ve čtvrtek jsem poprvé vyrazil na běžky. Jelikož nebyla projetá trasa přes Bílé buky, tak jsem jel jen na Hřebínek a zpět. Jelo se mi dobře a ani jednou jsem nespadl. :-)

na Hřebínku

V pátek jsem potřeboval odlovit dvě mystery keše, tak jsem zase vzal Kesi a zamířili jsme do okolí Josefodolské přehrady. Přes několik objížděk jsem se dostali, kam bylo potřeba a vyrazili zdolávat zasněženou krajinu. Začátek byl pohodový, ale po nálezu obou keší jsem si řekl, že jsme si přírodu moc neužili a tak jsme nabrali směr keš Divoká Kamenice. Vzali jsme to přímo k ní mimo cesty a návleky na nohy se moc hodily. Kesi předváděla heroické výkony při překonávání řeky a lezení přes zasněžené skalky a já si taky máknul. Buď bylo vhodné místo na překonání řeky, ale nedalo se k němu dostat a nebo naopak - k řece se slézt dalo, ale nebylo ji kudy přejít. Část záznamu trasy a průměrné tempo pohybu 15:23 min/km mluví za vše. :-) Keš jsem nakonec našel a ani jeden jsme se v Kamenici neutopil. Opět se ukázala výhoda holin. :-)

motání u Kamenice

hřbitov v Karlově


cestou ke keši

Mám ji!

já a terénní psice :-)

zapadlý vlastenec
(tahle fotka vznikla proto, že někdo nechápal, k čemu jsou návleky v kombinaci s holinami)


cestou od keše

A v neděli, poslední výletní den, jsme si vyjeli na Kozákov, protože už jsem dlouho chtěl vidět Měsíční údolí a jak vlastně ta oblast pod ním vypadá. Nějaká ta keška tam taky byla a přálo nám i počasí čili parádní výlet. Profil výletu byl netradiční - nejdřív pořád z kopce, pak kousek rovina a pak pořád do kopce. A do toho ještě popadané stromy. :-)

drábovna pod Kozákovem


vyhlídka na celý Český Ráj


Pája objevila převis :-)

Pozor na jazyk. :-D

2 komentáře:

  1. Mne se libi, ta kombinace s hledanim kesek.. Podobne jakokdyz ja beham s pokemony:)...A misto nalezu hlasim odchyt silneho Dragonite ve velne prirode:)..
    Moc rad jsem te zase videl na besidce.. ted jeste oznamkuji.. ale pristi semestr mam vyrazne volneji a tak verim, ze navstivim odloucene lokality.. jako treba Sudety:).. a zase se tam kolem Jestedu, Kozakova.. atd.. probehnu..
    At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, taky se mi líbí, že to jde všechno kompinovat. Kdybych třeba hrál golf, běhal OB a hrál na kontrabas, to by šlo hůř. Takhle vezmu Kesi, najdu nějaké kešky, udělám si ohýnek a když je kde, ještě se můžu vykoupat. :-)

      Besídka se myslím vydařila. Na společný běh se těším, popř. se někde oddělím a zemřu (nebo dojedu vlakem. :)

      Vymazat