středa 17. ledna 2018

Kikiriki po šesti letech

Uplynulo mnoho času od doby, kdy Machy ve svém příspěvku popsal "šílené" koupání spojené s během v lehkém oblečení za úplňku a při půstu. Tenkrát mi a asi i dalším lidem spadla čelist a říkal jsem si, že tohle je tedy pěkně mimo.

Jak šel čas, i já se dostal k otužování a tahle Machyho akce mi pořád vrtala hlavou. Od září 2017 jsem se začal sprchovat studenou vodou, od října se dvakrát týdně koupu v liberecké přehradě a paradoxně mi tenhle Machyho výkon přišel ještě šílenější. Na koupání jsem totiž chodil oblečený a po koupání a osušení se zase oblékl. Zlom přišel na semináři v Opavě, po kterém jsem se začal po koupání zahřívat během. A spoře oděn už jsem taky párkrát byl, tak to stačilo zkombinovat. :-)


Nebyla to přesná kopie Machyho akce, protože jsem nedržel půst a byl méně oblečen, ale i tak jsem s výsledkem spokojen. :-)

1 komentář: