pondělí 3. září 2018

Pozemeček a trochu běhání

Možná jste zaregistrovali na FB, že jsme s Pájou koupili malý pozemek v Křečanech. Snažíme se ho co nejrychleji zvelebit a tak tam sem tam o víkendu jedeme. Už máme malou boudu na nářadí, posekaný největší bordel (drny a zamotaná tráva za několik let) a spálené klacky v trávě zarostlé. Do konce roku bychom chtěli mít postavený od firmy zahradní domek (normálně chatičku, ale podle zákona zahradní domek. :-D) a třeba tam oslavit Silvestra. Tohle je hrubý průřez postupem prací.

 Než jsme koupili.

Test vlhkosti po koupi. 

 džungle - překvapení v červenci

Jde se na věc... 

Pája kosí trifidy. 

 Už to vypadá lépe.

A můžeme bydlet. :-) 

první ráno 

záchodová sada 

Květnatec Archerův 

Máme lavičku 

Staré plotové sloupky musí pryč.

relaxační koutek 

pokrok 

druhá, menší, část pozemku 

špendlíky 

vezeme boudu 

nezbytné občerstvení

bouda stojí

Ale nejen prací živ je člověk. :-) Přiznám se, že na koloběžce jsem od expedice stál kromě cest do práce jen jednou a to byla krátká cesta do Decathlonu a zpět. O to více běhám - dokonce jsem se jednou připojil k holkám z Rozběháme Liberec a ve čtvrtek možná poběžíme znovu.

Taky jsem si zaběhl do Jizerek a doběhl do Hejnic jako při běhu do manželství. Trasa byla jiná a další tozdíl byl v tom, že pršelo celou cestu. :-D Ale aspoň jsem si to zpříjemnil kafem, které jsem měl v jednom bidonu. Druhý jsem doplnil u Černé Nisy u studánky a bohatě to stačilo až do Hejnic. Na Ferďáku jsem ještě vdechl pivo a hranolky a pak mazal na vlak. Ta hospoda u nádraží je pořád jen pro uzavřenou společnost (a dobré lidi).

U Černé Nisy 

Olivetská hora 


 Rauschkeho cesta

Hejnice

 U Tetřeva

No a samozřejmě nějaké ty kešky a je zase sezóna dřívkáče, který jsem už dvakrát použil na výletě s Kesinou. V obou případech hned u vody. Jednou potok, podruhé rybník.





6 komentářů:

  1. Pozemku jsem si nevsimla na FB, tak to gratuluju a uzijte si ho! :) Jste dobrodruzi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, ale není to tak horké. Nehodláme se stát otroky pozemku. :-)

      Vymazat
  2. :).. ty jeden plantazniku!
    Urcite vyklucis kus lesa a udelas u toho jeste nejakou plantaz/pole abys byl sobestacny:)..
    Drzim palce.. tak at odsud budes na kolobezce dojizdet do prace? :). 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, cokoliv pěstovat by znamenalo uvázat si na krk řetěz - Je sucho? Honem jet zalít. Urodilo se? Honem jet sklidit, než se to zkazí. Atd atd. Co tobě budu povídat. :-) Bydlet a pracovat budeme pořád v Liberci, i když už jsem tam jednou na koloběžce byl a je to podle trasy cca 60 km. :)

      Vymazat
    2. No tak to mas za humny:).. Ty na kolobezce svistis jako dabel..
      Ono se da zasazet neco, o co se nemusis tolik starat.. maliny, ostruziny, boruvky, ovocne stromy, lisky orechy..:).. ta sklizen neni tak narocna a je prijemna:)..
      Tak jako tak, at se dari, plantaznici!!:)
      12:)

      Vymazat
    3. To je pravda, okrasné plodící stromy a keře bereme na milost. Už teď tam jsou jabloně, hrušně, třešně, špendlíkovník, rybízy a ořešák. Jablka a hrušky nic moc, ale zkusíme to prořezat. Ořechy jsou hned u budoucí chatičky. :-)

      Vymazat