pondělí 24. září 2018

4000. keš a Český Krumlov

Ne, že bych nějak honil počet nalezených keší, ale 4000 je pěkné číslo. Tak jsem si tu 4000. chtěl najít s kamarády, které už z blogu možná znáte - Hepkou a Hepíkem. :-) Vyrazili jsme do Koberov na poměrně novou pohodovou sérii a jejího okolí. Hned třetí keš byla má 4000. a náhodou u ní byla lavička, tak jsme to hned oslavili.

4000. keš

Slavíme. :-)

Pokračovali jsme po hřebeni, pak na vyhlídku na Suché skály a dále do skalního bludiště u Besedic. Nedaleko něj jsme si udělali hostinu s opékáním a pivem. Pod bludištěm jsme si dali v kiosku pivo (já řidič Radlera) a seběhli k autu s malou zastávkou na střílení z praku. Hepce to šlo moc pěkně.

další keše

Holky to jistí seshora.*
* Tady jsem trochu váhal nad "s" a "z" a tento tvar je prý jediný správný.

Suché skály

se Suškami

Maloskalsko

Hepka peče. :-)

skalní bar

Nemělo to chybu.

I Kesi byla spokojená. :-)

kačerská trikolora s pamlskem

práčata

Jedním ze svatebních darů byl víkend v penzionu Nostalgie v Českém Krumlově. Vzhledem k absenci dálniční známky na našem vozidle byla cesta tam i zpět téměř celodenním dobrodružstvím a byli jsme rádi, že Krumlov nabízí své krásy na tak malé ploše. :-D První večer jsme si prošli měso i zámek. Druhý den pršelo, tak jsme si udělal čtenářské dopoledne, část odpoledne a až kolem třetí jsme šli na oběd a na prohlídku zámku.

oběd cestou :-)

zámek

pozornost od svědkyně Jindřišky

knihomolové

vodáci

opět zámek

Zašli jsme i na surrealistickou výstavu, která byla zajímavá, ale ne úplně naše krevní skupina. Ale chtěli jsme vidět sklepy. Taky jsme navštívili obchod s hudbou, kde Pája nechala asi 3.000 za CD s historickou hudbou a má už nakoupeny dárky pro blízké na následující vánoce a různá výročí. A co nekoupila ona, to jsem koupil já. :-D