pondělí 28. ledna 2019

Noční Přechod Jizerek

Letos se konal už 11. noční přechod Jizerek. Poslední roky jsem ani jednou nevynechal a i na tento ročník jsem se těšil. Předpověď počasí byla příznivá, sněhu bylo hodně a všichni jsme byli vybaveni sněžnicemi. Začali jsme ve Ferdinandově v hospodě u Tetřeva, ze které se nám ani moc nechtělo, ale kousli jsme se. :-) Jen jsme letos nešli po modré, ale po zelené, která je širší a sněžnice jsme potřebovali jen na posledních pár set metrů před Hřebínkem. Obloha byla bez mraků, měsíc velký a sníh se krásně třpytil. Lyžařů jsme letos moc nepotkali, možná se báli padajících stromů. Potěšil nás otevřený kiosek na Maliníku, který nyní má krátce sympatický mladý pár.

U Tetřeva 

organizátor Michal :-) 

Maliník

V sobotu jsme byli s Pájou na výletě v okolí Hamru na Jezeře. Bylo nádherně a moc jsme si to užili, i když jsme trochu bloudili. Náročnější byl sestup, protože byla půda zmrzlá a klouzalo to. Nemůžu napsat, odkud sestup, protože to je tajné. :-) Naštěstí jsme stihli najít cestu před západem slunce.

 Hamerské jezero

Ještěd 

Široký kámen 

výstup 






sestup :-D


Počasí vydrželo do neděle, kdy musela chudák Pája do práce a tak jsem jel na běžky. Fotky mluví za vše. Jen jsem jel relativně pozdě (busem kolem desáté) a sníh už byl rozježděný a pomalý. Takže by mi po pátečním nočním přechodu stačilo malé 17kilometrové kolečko, ale bylo nádherně a měl jsem na to celý den, tak jsem si užil kolečko delší.




Žádné komentáře:

Okomentovat