pondělí 13. července 2020

Před Přejezdem

Letos Přejezd republiky pojedu, i kdyby trakaře padaly. Pořídil jsem si podřidítkový vak, abych nemusel vézt poloprázdné brašny a úspěšně jsem ho otestoval cestou na volejbal. Narval jsem do něj tenkou peřinu na spaní, župan, tepláky a pár triček. :) Na přejezd si toho tolik neberu, resp. nechtěl jsem brát. Jenže pak mi Patrik psal, že jsou cestou z cíle domů (z Osoblahy) tři vlakové výluky a celá vlakem cesta tedy vyjde na cca 2000,-. Trochu jsem to přehodnotil a pokusím se dojet ještě z cíle zpět na start, abych mohl jet autem. Tím pádem to bude na více dní a ty brašny bych užil. Ale když už mám ten vak, zkusím to jen s ním. Navíc je aerodynamičtější. :-D

test vaku

Moc jsem toho sice letos nenajezdil, ale i kdyby mi to jelo jako na Rybníkářovi, na ujetí by to stačilo, takže si vrásky nedělám. Jedna z delších vyjížděk byla testovací jízda na Tource. Ta první, ze které už tu fotky byly, končila deštěm a tak neměla dlouhého trvání. Tohle byla trasa podle plánu. Z Křečany do Hřenska klasickou cestou přes Kyjov, Doubici, Jetřichovice a Mezní louku a zpět přes Janov, Českou Kamenici a Chřibskou. V Hřensku se mi nepovedlo podívat se na bývalou plynárnu, tak to nechám na příště. Ale objevil jsem bezva vyhlídku cestou do Janova. A byl jsem na janovské rozhledně, která asi 30 m. To by nebyl takový výkon, ale byl jsem tam s partou motorkářů, kteří ji rozkývávali. :-o

Jetřichovice 


Hřensko 



Janovská rozhledna

trasa

Poslední (dnes dám ještě něco krátkého) vyjížďka byla minulou středu. Vzal jsem to přes Rašovku do Hodkovic (rychlá Kofola) a potom přes Záskalí domů. Bylo to fajn, viděl jsem pěkné makové pole a zase si po čase projel úsek Vlčetín - Hodkovice.

Rašovka 


Tady to všechno začalo. :-) 

rychlá Kofola

Na zahrádce tento víkend moc práce zprvu nebylo, ale pak nějak přibyla. :-) Ale i na nové lehátko jsem si našel čas. Jen mi ho Pája krade. :-D A procházky taky nechyběly.

nový keřík rozmarýnu,
v pozadí jahody s cibulí sečkou 

moje nové lehátko 

Pájiny kapucínky 

Zase jsem se rozvášnil. :-D 


 ze sobotního výletu

Fazole mohou prý vyrůst až osm metrů. 

náš trvalkovo-letničkový záhonek

ve stínu pod ořešákem 


z nedělního výletu 

A mám po lehátku. :-D 

Víno došlo a na pivo je teplá voda.

Musím k holiči. :-D

A ještě oběd z minulé soboty - brambory od tchána, hrášek a lichořeřišnice naše,
růžovka z lesa a kukuřízky z obchodu. :-)

2 komentáře:

  1. No vidim to, ze k vanocum je potreba koupit extra lehatko:)
    V ramci udrzeni rodinneho klidu a miru:).
    Libi se mi sledovat ty haldy seminek... jak te to zahradniceni chytlo:)
    At se dari... dobre prejed a v poradku dojed!! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, díky moc za podporu. Četl jsem, ale už nestihl odepsat. Přejezd byl mazec, ale super.

      Vymazat