pondělí 2. května 2022

Duben a kousek května

Příspěvek by se taky mohl jmenovat: "Běhání s Janou", protože to je moje nynější téměř jediná spoluběžkyně. Časově variabilní a tempově tak akorát. Rád s ní o něco zpomalím, ale zato pokecáme a lépe to utíká. Když jsem nedávno o víkendu běžel sám, už mi to přišlo divné. :-)

Hned prvního dubna jsme si zajeli zaběhat do Českého ráje. Chtěl jsem Janě ukázat pár pěkných míst, hlavně ale Sokolí polibek. Příhrazské schody úplně neocenila, ale jinak se jí výlet líbil. :) Já zase viděl naživo poprvé čarověník.
Příhrazské schody

vpravo na borovici čarověník





Pátého května jsme zase vyběhli, tentokrát do Lužek. Trasu jsem měl naplánovanou pěkně, ale překvapil mě sníh a bláto a taky déšť. :-D



vyhlídka Havran

Polesí

na vyhlídce

Další běh jsem byl sám a běžel jsem po práci na zahradě. Vymyslel jsem úplně novou trasu, která se bude líbit i Páje na výlet, protože tam není tolik pokácených a popadaných smrků, jak podél ostatních tras v Českém Švýcarsku.



zde na červené pod vyhlídkami

A další týden se na zahrádku dostala i Pája, které jsem moc chtěl ukázat kvetoucí cibuloviny, tak jsme taky vyrazili na výlet. Na výlet jsme museli hned po příjezdu, aby Páju nepřekvapili koledníci. :-)







A hned další pátek měla Pája náhradní narozeninový den, takže zase na zahrádku, dokud je čas. Tentokrát ale byla výletní panorámata poněkud děsivá...




V sobotu, zpátky v Liberci, jsem přemýšlel, kam bych tam vyběhl. A napadlo mě zkusit po dlouhé době trasu přes Harcov, naučnou stezku, Hašlerovu chatu, Vysoký hřeben na Maliník a odtamtud dolů domů. Moc mi to do kopce neběželo, ale zase bylo hezky. :)




devětsil

Odpoledne jsme jeli za Páji babičkou a večer jsme navštívili koncert Ventolina. Rozklikávejte na vlastní nebezpečí. :-)) Na koncerty DJů moc nechodíme, tak jsme tam byli zbytečně brzy, ale potom, když to Ventolin rozbalil, to byla skvělá pařba. Jen nehrál Pájinu oblíbenou písnučku Totem. Klip doporučuji, pokud se chcete naučit nové taneční kreace. :-D



Konečně jsem si opět pořídil MIBO Mastra, kterého mi před časem ukradli. Koupil jsem místo něj MOBO Royal, ale nebylo to úplně ono. Tak už ho mám, nového a se správnými samolepkami. :-) Jen jsem ho ještě pořádně neprojel.







Další běh nás bylo víc, byli jsme tři. :) Vzali jsme ještě Markétu a vyjeli jsme oběhnout Oybin. Běželi jsme na pohodu, kopce jsme chodili a moc se nám to líbilo.

u Kelchsteine

Oybin

i do kopce zvesela :)

Oybin z Scharfensteinu


Zvládli jsme to. :-)

Bylo také potřeba zjistit sjízdnost Jizerek po zimě, tak jsem udělal kratší průzkumný běh. Dalo se to, ale na koloběžku to ještě není.
 




Poslední dubnový pátek jsme měli otužileckou koupačku v krásné tůňce v Rudolfově. Potom jsme pokračovali do hospody. :)






Poslední dubnovou sobotu jsme se opět s Hepíky vydali na kešky. Už jednou jsme měli v plánu okolí Železného brodu, ale minule nevyšlo počasí. Byl to pohodový cca 11 km výlet, samozřejmě s opejkačkou.





Po výletě jsem dostal chuť na zelý. :-)


A v neděli jsem vzal zase do Českého ráje kolegy z práce, to byl zase výlet odložený z minulé neděle. Bohužel kvůli odložení pár lidí nemohlo, ale minulou neděli bylo fakt hnusně. Místo na oheň možná někteří mí kamarádi poznají. :)









1 komentář: