sobota 16. září 2023

Srpen a září

Výletů a procházek bylo víc, k tomu projížďky s Janou a nějaký ten víkend s Pájou na zahradě. Takže sem dám jen to, z čeho bylo víc fotek. :-)

10. 8. jsem vzal Ari na výlet do Jizerek. Hravě překonávala nástrahy lesa v podobě skal a místy jsem měl pocit, že má na tlapkách přísavky. :-) Výlet jsme zakončili koupačkou.














Jizerky celkem zanedbávám, asi proto, že je tam hlava na hlavě a čím dál více elektrokol. Ale 18. 8. jsem si tam výlet udělal a rovnou delší. Dalo to 85 km.






trasa


23. 8. jsem vzal synovce a neteř do Dinoparku. Vlastně jsem se tam chtěl taky podívat. :-D



To by bylo něco na kompost!

robotický Rex




S koloběžkovou partou jsme plánovali vandr do Podkrkonoší, ale víkend od 26. 8. bylo počasí na prd. Samozřejmě, že když jsme to odpískali, tak se počasí trochu zlepšilo, ale původně mělo pršet celý víkend.

Náhradní plán tedy byl jet k nám na chatu a pak se uvidí podle počasí. Z fotek to vypadá spíš na gastrovýlet (zmrzlina, pivo, pivovar Kocour), ale fakt jsme i něco ujeli. :-) V neděli ráno bylo hezky, tak jsem naplánoval trasu do Kyjova a dále do Krásné Lípy, ale jelikož bychom museli přestupovat, dojeli jsme nakonec až do Varnsdorfu.


Chotyně

Hrádek n. N.

Kocour :-)


něco na večer

opejkačka

ráno s bábovkou od Michala


Krásná Lípa



První zářijový víkend jsme byli s Pájou v Křečanech. V sobotu jsem se jel projet do Německa a potom částečně po trase Tour de Zeleňák (těžko se trase vyhnout :-).







fotka "ze závodu" :-)

A v neděli jsme šli na Brtnický hrádek. Trasa je sice v mapách dočasně zrušena, ale kromě přelezení dvou kmenů je normálně průchodná. Jen je to smutný pohled, ale kde dnes ne?




Žádné komentáře:

Okomentovat