pondělí 16. října 2023

Konec léta

Semestr nám zase začal o něco dříve, k tomu mám nový předmět a ne úplně ideální rozvrh, ale co se dá dělat, příští rok to bude zase třeba lepší. :-) Zase je tento rok tak teplé září a začátek října, že jsme měli s Pájou několik "posledních" letních výletů a s Janou několik "posledních" letních koloběžkových vyjížděk. A taky několik "posledních" várek rajčat a následných caprese. Ale tam už jde fakt do tuhého. :-)

16. září jsem vzal Ari na kešky do okolí Viničné. Úplně ji to neoslovilo a když jsem zmizel do tmavého tunelu, byla vyloženě nervózní. Ale myslím, že si to užila jako já. :)







22. září jsme jeli s Pájou na výlet do Klokoček. Dlouho jsme tam nebyli a moc se nám tam líbilo. Jen bistro z dálky hlásilo, že má otevřeno a nemělo.




Ten samý den večer jsem vezli Páju a Mílu do Prysku na večerní koncert. Pro mě to nebylo, tak jsem si naplánoval rychlý výstup na Střední vrch. Stejně jsem ale slunce už nestihl a fotky jsou koukatelné jen díky možnostem dnešní elektroniky.





28. září jsme si zajeli pro změnu za Ještěd. Konečně jsme vyzkoušeli parkování na konci silnice hned u stezek a o to déle jsme mohli jít lesem. Výlet jsme zakončili kávou a brbláním na drahé dorty. :-D

Stohánek






30. září jsem vytáhl Ari na Ještěd. Vzali jsme to oklikou, aby to za něco stálo. Takže přes Pláně a potom ještě na Červený kámen.



pošuk





10. října jsme s Janou vyjeli na dlouho plánovanou delší vyjížďku spojenou s ochutnávkou polských koblih. Vzal jsem si s s sebou moka konvičku, kterou jsem dostal k narozeninám od mamky a vařič, který jsem dostal k narozeninám od Páji a u Berzdorfer See jsme si udělali moka přestávku s koupáním. :-) Výlet jsme zakončili v Hrádku nad Nisou. Stovka padla a to nám stačilo. :-)


trpaslice prsatice :-D










7. října (hned druhý den - Pája zase někde hrála) jsme šli s Janou na Ještěd. Vzal jsem Arinku, abych ji trochu unavil a pak mohl jet s Janou na nákup do Polska. Na Červeném kameni se Ari odvážila zase o kousek výš a pak rychle dolů. :-) Tentokrát to bylo s kafem a koláčem, který skoro ani nešel ukousnout. A cestou dolů Ari zase honila nějakou vosu nebo včelu a doplatila na to.








Žádné komentáře:

Okomentovat