úterý 17. srpna 2010

Doksyman 2010

Posledni dobou je to s počasím nejisté a i tentokrát jsem už od středy sledoval předpověd a vypadalo to, že na závod bude pršet. No ale počasí překvapilo a bylo od rána krásně. Na běhu možná až moc. :-) Ale popořádku.

Na letošním Doksymanovi jsem měl závodní premiéru v neoprenu a myslím, že byla úspěšná. Přestože jsem startoval kousek stranou od hlavního pole, tak jsem chvíli po startu dostal kopačku do oka. Naštěstí bez následků a ani mi do brejliček nenateklo. Až na obrátku plavání to bylo po vlnách a celkem fajn, ale zpět to bylo pořád šikmo proti vlnám. Takže místo nádechů jsem pil a říkal jsem si, že se nadechnu při příštím záběru, ale jaksi zase vlna, tak jsem plaval chvíli prsa, aby se vydýchal a tak pořád dokola. Občas se vítr utišil a kraul se plavat dal. Výhoda neoprenu byla, že jsem plaval jako korkový špunt a nebál jsem se, že se utopím. Ke konci plaváni bylo brodění jako loni, ale protože se letos plavalo jen jedno kolo, bylo to v pohodě. Depo bylo celkem rychlé a na začátku kola byl čas 44 minut, což je vzhledem k vlnám pěkné. Začátek kola jsem oproti minulým závodům trochu napálil, protože jsme se naháněli s asi 5 lidmi a celé první kolo jsme byli navzájem na dohled. Ve druhém kole jsem sjel Sokolika a ujel mu a ve třetím jsem trochu zvolnil a šetřil se na běh a Sokolik mě pár kilometrů před depem zase dojel. Ale pak jsem mu utekl. :-) Na kole se častokrát stalo, že jsem vzhledem k rozestupům musel předjet najednou třeba 3 závodníky a to mě bavilo. Pak mě někdy zase předjeli zpátky, ale pak zase z kopce já je. Snědl jsem toho překvapivě málo (dvě půlky musli tyček z občerstvovaček a jeden Voltage od Nutrendu a asi litr a půl ionťáku), ale byl jsem v pohodě. Kolo bylo za 2:54:17 na 156 tepech s kadencí 81 (55:12/157/164, 54:14/155/162, 1:01:56/154/166) Nejsou to přesné třetiny kvůli cestě z depa a zpět.

Na běh jsem se tradičně vybavil gelem a Magneslifem, ale gel jsem po prvním kole hodil Zuzce a riskl jsem to jen na kolu s vodou. Naštěstí byla Coca-Cola, tak jsem se nebál o žaludek. Prvních 5km běhu nic moc a náběhy na křeče v levém stehnu úplně stejně jako na Grafimanovi - taky po zhruba kilometru a taky jsem to rozběhal jen za cenu mírného zpomalení. Pak jsem běžel stejnoměrně a pár lidí ještě seběhl. Už to nebyli starci a ženy jako na mých prvních závodech, ale i nějaká ta kombinéza Orca a návleky 2XU. :-) A šel jsem jen v posledním kole ten kopeček za prvni občerstvovačkou, jinak ne. Ale chtěl jsem. :-) Na gely a ionty jsem se vykašlal a běžel jen na kolu a vodu a dobrý. V cíli jsem byl za 5:37:48. Loni jsem to měl za 5:33:53, tak nevím, kde se stala chyba. Kolo jsem měl letos o minutu horší, ale průměr tepovky o 10 tepů vyšší a běh o cca 2 minuty horší na zhruba stejných tepech. Plavání nesrovnávám, to nejde. Možná jiné počasí, ale stejně jsem chtěl čas pod 5:30. A to jsem počítal s delším běhěm, který měl letos už korektní délku.

Bohužel Zuzku s Bárou nepustil hlídač do areálu, tak aspoň jedna fotka, aby bylo vidět, že si to Bára i tak užívala. :-)

Bára objevila vlny. :)

Po závodě byla domluvená večeře v restauraci u Doušů s trenérem a jeho dalšími ovečkami. Nálada byla výborná, pojedli jsme, popili a pobesedovali a pak se rozjeli domů.

Druhý den ráno jsme byli se Zuzkou na houbách a výsledek je vidět níže. :-)

1. Kouzelnej litajici pes nad vodou!

No tech hub tam v tom vasem kraji mate pozehnane. Jedna z vyhod povodni...:-)

Hele, jak je to vlastne s vlnama a neoprenem. Trochu nadnasi, takze to znamena, ze s tebou vlny i vic hazou? Ja sem se snazil cestou zpatky vic potapet a pak se vic zvednout jen na nadech. Docela to slo, ale nechtel bych se videt na videu...:-)

2. No nadnáší to i na vlnách, takže musíš zabírat do vody a když jsi na hřebeni vlny, tak zabíráš do prázdna. :-) Ba ne, takové vlny zase nebyly.
    Z hlediska vln je asi jedno, v čem plaveš, musí se to umět tak jako tak.

3. No vidíš, další úspěšně zvládnutá půlka. To by mě také zajímalo, proč jsi měl horší čas, vždyť v přípravě jsi byl v pohodě a docela to lítalo ne?

Pěkná úroda :-).

4. Kluci ta Dokska pulka je fakt tezka, bylo dost dusno, na kole foukal vitr. Sam jsem se na behu hodne trapil, cekal bych normalne cas tak o 5' lepsi. Na podzim se chystam okruh probehnout s footpodem jestli to nahodou neni delsi, pac ten cas je fakt bida, i kdyz je treba si uvedomit, ze trat ma 3x stoupani v delce 1,2km a cca 3x1,5km se bezi po piskove ceste, takze to tempo proste pada. A kdyz se Davide podivas, jak malo si ztratil na nas na kole, tak myslim muzes byt s vykonem spokojeny. IM

5. Podle me to delsi nebylo, me foot pod nameril 20,67 km, ale dusno bylo, a ten pisek pravda taky nic moc...

6. Jo ja to taky netvrdim, ale az se budu v zime nudit a nabihat u rodicu v Doksech objemovy kilacky, tak si ten okruh dam a zmacknu pro zajimavost. Pomale casy podle me zapricinily pisek a kopce, vsak i Brynda bezel jen malo pod 90' a to se urco neflakal, kdyz na nej Korinek tlacil. IM

7. Tak holt Davide, zrovna nebyl ten správný den na to, aby jsi loňský čas zlepšil :-). Ale i tak super výsledek, já bych to teď asi nedal vůbec :-(.