pondělí 14. března 2011

Tak Tokeny to nebudou...

Tak vzhledem ke způsobu jednání výhradního dovozce produktů Token musím vybrat jiná kola.

10.1.2011 Objednáno s termínem dodání 4-6 týdnů - ok
24.2.2011 Voláno, kdy to tedy jako bude a přislíbeno, že se dostupnost prověří a dají mi vědět mailem - ok
14.2.2011 Už mě to nebavilo a tak jsem objednávku zrušil. Pokud takto komunikují při prodeji, jak asi budou komunikovat při případné reklamaci?

Vracím se tedy ke svým původním favoritů ježdeným hodně lidmi v UK a to kolům Planet X. Nechtěl jsem kupovat v zahraničí, kvůli servisu a tak, ale pár věcí už jsem z wiggle a chainreactioncycles objednal a není to tak zlé.

varianta 1:
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPPX2010CAR5082/planet-x-pro-carbon-2010-50-82-wheelset
varianta 2:
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPPX2010CAR82101/planet-x-pro-carbon-2010-82-101-wheelset
Varianta 3:
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPPXTRISPK/planet-x-tri-spoke-wheelset
Druhá varianta je bezpochyby více "sexy", ale obávám se, že bych musel vozit na závody dvě přední kola a volit podle povětrnostních podmínek. Takže to zatím vypadá na tu první možnost.

EDIT:

Dalším kandidátem jsou loukoťová celokarbonová kola. Jsou sice těžká, ale jsou pořád lehčí, než kombinace 101/82, mají o něco nižší ráfek, ale zase je přední kolo těžší a zadní lehčí než u 101/82 a tak by to ve větru bylo asi stejné. Navíc je tam plocha loukotí.

Porovnání (vždy hmotnost předního a zadního kola a celková hmotnost):

82/50:
630g/1075g/1705g

101/82:
850g/1185g/2035g

tri-spoke (70mm):
986g/1005g/1991g

22 komentářů:

  1. Mě příjde naopak víc sexy první varianta :)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  2. mně přijde sexy víc taky 2. varianta, ale po větrném víkendu a 404-kách bych se do ní nepustil.
    Možná by ale nebylo od věci uvážit variantu 3, tzn. variantu 2 + nějaké nižší přední kolo. Čímž bys byl víc sexy a měl i alternativu:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. ale doopravdická fruďárna by bylo toto: http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPPXTRISPK/planet-x-tri-spoke-wheelset

    sice jsou těžký (hlavně to přední) jak hrom, ale byl bys nejhezčí a nejvíc sexy:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ječmen: Tak to by sice nebyl problém. Tréninkové přední kolo bych tam mohl nechat vždy. Ale tahat sebou další kolo je na prdlačku. Musím si pořídit to auto. :-)

    A když jsi ty poletoval na 40mm, co bych dělal já na 82mm? :-) A taky si pamatuju, jak jsem jednou (asi na Moraviamanovi) musel naklánět kolo proti větru a to bylo na Khamsinech.

    Navíc pokud fouká vítr, nedejbože nárazový, tak je lepší mít nižší ráfek a jet v aero posedu než mít vysoký a muset se držet za páky nebo berany a vyrovnávat to.

    OdpovědětVymazat
  5. To by nešlo, červená mi nejde ke kolu. :)

    Ještě, že ty Tokeny neklaply. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vago, mají je i včerné. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ale ve větru asi taky nic moc. A ta váha...

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ten Ječmínkovic tip v červené je hodně brutálně žůžo!
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  9. Davide, já si dělal tak trochu srandu, protože jestli máš strach z bočního větru, tak ty loukotě jsou na tom tutově hůř i než 802-ky.
    Vážit co Ty, tak od soboty ještě plachtím nad Helfštýnem:-).
    P.S.: zippy 404 nejsou vysoké 40,4mm ale poněkud překvapivě 65 :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Dopředu loukoť, dozadu disk a pak už jen pytlíky s pískem jako zátěž... :)) Advide, jestli můžu hlasovat, tak mě se líbí první varianta.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja bych dal disk dozadu i dopredu a pak jezdit jen proti vetru, at ty vyhody poradne zuzitkujes...:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vy jste experti. :-) (Šewy s Majkem). Bude to první varianta, spíš jsem to chtěl potvrdit, znáte to. :-)

    Loukotě si dám na Stumpíka. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Na Stumpíka a pak hurá do lesa dělat třísky. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vepredu zapleteny nizky rafek a vzadu loukot, jezdil sem to drive a neni to zle a treba Deboom na tom vyhral Havaj ;) IM

    OdpovědětVymazat
  15. Jo a k tomu Lloretu (pro Aldamana :)) bušíme bušíme :D Za první týden skoro 22hodin :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jestli půjdou na Kuotku, tak hlasuju pro var. č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pro účastníky v Lloret :-).Tak bušte pořádně, ať přijedete nabušení :-).
    Advid: asi nejreálnější je varianta č. 1 co :-). Ale ty loukotě to by byla bomba :-).

    OdpovědětVymazat
  18. Tak si říkám, proč ty loukotě a vysoké ráfky vůbec vyrábějí? Akorát mě to pak dráždí.:-)

    Do kopců to není a kde nejsou kopce, tam fouká vítr a tam to taky není. :-D

    OdpovědětVymazat
  19. kdo říká, že to není do kopců? Do kopců to samozřejmě jede taky, jenom to holt musíš mít v nohách :-). Kdo se nebojí, jezdí vysoký ráfky nebo loukotě :-P

    OdpovědětVymazat
  20. Davide, todles videl? http://www.cyklobazar.cz/inzerat/129335/fsa-rd-488-zapletena-kola/

    OdpovědětVymazat
  21. Neviděl (teď už jo), ale na cyklobazaru může "málo jetá" znamenat 20.000km a "super stav" může být "bouráno, ale není to poznat".

    A všechna kola tam prodávaná mají najeto několik set kilometrů lehkou dívkou za pěkného počasí na nezávodních tratích. Takže tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. No vidis, to ja si vzdycky neco koupim na e-shopu, v domeni ze je to nove a nepouzivane, a pak zjistim ze uz to pouzivane bylo...;-)

    Jinak ja na cyklobazaru koupil toho myho spesla, kterej se "rok vozil po zavodech v asistencnim aute nako nahradni kolo" a zatim drzi...:-)

    OdpovědětVymazat