pátek 20. července 2012

Houba a salám

Ne, nebojte, není to další recept. :) Ale dnes jsem na kole v Jizerkách objevil novou bezva lesní cestu a u ní svého prvního letošního hříbka. Hned jsem ho ochutnal, jestli to není hořčák a není. :-) Prolezl jsem okolí, ale příbuzné neměl.

 hříbek

A odpoledne jsem ve své oblíbené prodejně se zdravou výživou objevil tuhle kuriozitu. Něco pro Ječmínka. :-)

 
salám

9 komentářů:

  1. Salam s prichuti salamu... Madonna mia!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejíst, nepít, nedýchat... :-)
    Witold

    OdpovědětVymazat
  3. Davídku nešťastná, hříbek prima, ale víš co psal o vegetariánech nebožtík Jaroslav Hašek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Martine a co psal? To by mě vážně zajímalo :) IM

    OdpovědětVymazat
  5. no přece že jsou přirozeně nervózní, protože mají řídkou stolici a nemůžou na to přestat myslet :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Pravda, pravda. No něco na tom bude ... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sójový salám, bože to je děs :-)).
    JM: souhlasím s tebou :-))

    OdpovědětVymazat