sobota 30. listopadu 2013

Běžecká konference :)

Ano ano vážení, je to tady. Po letech snažení se naházet všechny liberecké běžce na jednu hromadu se mi to (snad) podařilo.

Endomondo na domlouvání společných běhů fungovalo relativně dobře, ale jen pro pár lidí a musela se poměrně složitě zadávat trasa s popisem a datem. Facebooková skupina "Rochličtí běžci a pomalí přesunovači" má celé 4 členy a na pár lidí mám mail nebo mobil. Ale celé to bylo takové kostrbaté. Tak jsem založil e-mailovou konferenci. Zde odkaz: https://groups.google.com/forum/#!forum/libeh. Je úplně jedno, kolik a jak rychle běháte. Jde mi o to, že takto spíše najdete parťáka a i nějaký rychloběžec si třeba půjde rád zaklusat se začátečníkem nebo naopak.

Kdo byste chtěl přidat, mělo by to jít nějak přes ten odkaz (pak jde zažádat). Pokud by to nešlo, napište mail do komentářů a já vás přidám nebo pozvu pozvánku. Časem by se mohla vytvořit tabulka, kdo kdy nemůže a kdo ano a tím by se to třeba ještě zjednodušilo. Ale i ta konference by měla být fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat