pondělí 11. srpna 2014

Týden 4. - 10. 8. - Výlety nejen po Lužických horách

Týden jsem začal 12 kilometrovým během, tentokrát bez Aischy. Odpoledne jsem se ještě šel projít a najít pár kešek. Ve tvaru piva. :-) 


V úterý jsem se pro změnu vydal na Ještěd a žádný obrázek z toho nebyl, ale výlet to byl moc pěkný. Nakrmil jsem ovce a pak i sebe. A k jídlu jsem si dal pivo, co jsem v pondělí vybojoval obrázkem. Kamenná vrata doporučuji navštívit., Je to údajně nejkrásnější skála v okolí Ještědu.

Ještěd

Kamenná vrata

hladové ovce


oběd

Na středu jsem si naplánoval odlov série Sluneční soustava. Jde o další (a bohužel v libereckém kraji poslední) z GPS obrázků. Vlakem jsem jel do Brniště a s vědomím, že na to mám celý den jsem nikam nepospíchal. Takže jsem neběžel, jen rychle šel. Na cestě přes Brniště jsem poprosil hodnou paní prodavačku o sáčky na nohy. Kdyby byla rosa, tak ať nemám hned mokré nohy. Nakonec jsem je ani nepotřeboval. Až na jednu jsem všechny skrýše našel celkem hladce a kolem poledne jsem zjistil, že budu muset zrychlit, protože jsem neměl ještě ani půlku. Od té doby jsem popobíhal, kdykoliv to šlo. Dopolední vlhké počasí s mraky bylo ale pryč a v pařáku se mi běhat nechtělo. A v lese to bylo místy zase o hubu. Ale přesuny jsem o něco zrychlil. Ke konci jsem požádal místní o vodu a dostal jsem i pivo. :-) Kromě finálky se mi povedlo najít všechny a pro tu poslední jsem se vrátil v neděli.

 
příprava je důležitá
(šetří čas a baterky v mobilu :-))

sám v poli

Lužické hory

brouk



Tlustec (tam je poslední keška)

a celá Sluneční soustava

Ze čtvrtka žádné fotky nejsou, protože jsem byl jen běhat. Byla to dvacka s výběhem mezi devátou a desátou hodinou, takže tropy. Naposledy s Aischou, které jsem vzal po dopití svého pití do bidonu vodu z jezírka (to je větná stavba :)) a pravidelně ji poléval a dával pít. V pátek jsem pomáhal taťkovi s výměnou plotu a v sobotu dopoledne taky. Odpoledne jsem už vyrazil na další výlet. Tentokrát ze Stráže nad Nisou směr Chrastava a pak přes Andělskou horu do Machnína.

Chrastava z úpatí Ovčí hory

transbordér (místo, kde se z lidí stávají děti :-))

Hamrštejn

Na neděli jsem si naplánoval dolovení Sluneční soustavy a tedy opět návštěvu Lužických hor. Nad mapou jsem přemýšlel, kudy to vzít a pak jsem si řekl, že už mám naklikáno přes 20 km a jestli to nevzít raději na kole. A tak jsem se přiblížil vlakem a pak jel kolmo. Jen občas jsem kolo někde schoval a šel pěšky. Třeba na Tlustec. A zpráva pro April: Měl jsem jednu zmrzlinu a dvě piva, ale nevyfotil jsem to. :-) A po několika málo hodinách už mě pěkně bolel zadek, takže když to jen trochu šlo, jel jsem ze sedla. Ale potěšilo mě, že to nebylo trápení a i delší úseky ze sedla nebyly problém.

vraní oko na Tlustci 

výhled z Tlustce



Rabštejnská vyhlídka


křížek nad Svitavou

Sloup v Čechách (skalní hrad)

Takže víkend to byl takový pěkný výletový. :-) Ještě k fotkám. Když je pěkná krajina, snažím se udělat tři fotky (normální, podexponovanou a přeexponovanou a pak tady udělat HDR fotku. Je to rychlé a výsledek se mi líbí.


1 komentář:

  1. Diky za specialni zpravu, jinak Slunecni soustava vypada super :-).

    OdpovědětVymazat