sobota 21. listopadu 2015

Ježíšek

Nestíhám psát, ale tohle bude rychlovka. Víte jak je někdy těžké vymyslet dárek někomu, kdo "všechno" má a nic nechce? Tak jsem vymyslel taťkovi stativ. A tak se mi zalíbil, že ho Ježíšek předčasně přinesl i mně. :) Není to ledajaký stativ, je skoro kouzelný. Dále nechám mluvit fotky. :-)) Jmenuje se JOBY mini magnetic a dělá se i s úchytem na mobil nebo ve větším provedení pro těžší foťáky.

Tohle je normálka, ale díky pogumovaným nožkám neklouže.

Pogumovaný obvod má i každý kulatý segment.

Už má čestné místo na běžeckém batůžku,
ze kterého nemůže na rozdíl od propisky vypadnout.

Magnety jsou super vylepšení.

A nejsou to žádní slaboši!

Nic není nemožné. :-)

Tak to třeba někomu pomůže zmenšit předvánoční stres. :-)

4 komentáře:

  1. Dík za tip. Už jsem si ho napsala na svůj seznam... :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky bys mohla napsat podobný článek na náš strouhač. :) Zrovna jsem dostrouhal cibuli do špenátového štrůdlu a okurku do salátu. A bramboráky už jsme měli od zakoupení třikrát nebo čtyřikrát. :-)

      Vymazat
  2. Vypada jako opravdu dobrej tip.. Tak ted jeste neco pro moji nejmilejsi!:)
    MSF! At nam to beha,,:)
    12:)

    OdpovědětVymazat