pátek 1. ledna 2016

POP 3

Na třetí Partyzánský oběh Prahy jsem se moc těšil, ale měl i trochu obavy, jestli to uběhnu. Teď po běhu a hlavně z pohledu ostatních to je možná úsměvné, ale loni jsem měl za sebou Koloběh, Moldavský půlmaratón a pár běhů nad 25 km. Letos jeden běh v Jizerkách. Nakonec to ale stačilo. Do 50. km jsem sice měl pocit, že mě bolavé paty donutí skončit, ale nakonec se to nějak srovnalo a v pohodě jsem to doběhl.

Sešlo se opět tvrdé jádro ITB a další nadšenci se přidávali a oddělovali cestou. Letos jsem si nahrál do mobilu kešky po cestě, ale buď byla tma, nebo byly na kopci, nebo bych musel dohánět zbytek skupiny a tak nakonec mám jen čtyři. Ale bohatě mi to stačí. :-) A ta třetí, celkově 1500., se jmenuje Partyzánský samopal, tedy tematická keška a z toho mám velkou radost.

Průběh byl jako minulé roky. Měly být dvě skupinky - pomalejší a rychlejší a i to tak nějak bylo. Ze začátku to byl takový roztrhaný had a ke konci už jsem běžel jen s Danem, protože nám holky utekly. Ale povedlo se nám ho vytáhnout i na Hrádek. Takže to byl vlastně nejdelší POP. První rok nebyl Hrádek, druhý nebyly Dívčí hrady a tentokrát bylo všechno aneb POP all inclusive. :-)

Hospoda byla tradičně povedená, ale byl jsem nějaký unavený a druhé pivo už mi nechutnalo, tak jsem to brzy zalomil. Druhý den jsem šel ještě s kámoškou na kešky a nohy nebolely ani ze schodů. :) Další den taky ne, tak jsem vyrazil do Jizerek zdolávat kamenopád. Po tom už mě stehna trochu bolela. :)


před startem

na startu

fotograf na Dívčích hradech

Dívčí hrady

stoupání k Ladronce

Hvězda


Mekáč u Šárky

doping

hranolky jsou do vedení :-)

Šárka

přibíháme k Vltavě

Trója

cyklostezka :)

nacpaní z Lidlu jen jdeme

za Hostivařskou přehradou s Danem

Hrádek

a hospoda

Tak zase za rok. :-)

1 komentář:

  1. Obdivoval jsem tvoje patraci schopnosti..:). Myslim, ze jmeno jubilejniho ulovku je ti odmenou!:)
    Tak snad driv nez za rok nekde pri behu na videnou! 12:)

    OdpovědětVymazat