pátek 17. března 2017

Co jíst mimo civilizaci?

Tento příspěvek je i pro všežravce, i když to tak nevypadá. :-)

Jako příznivec pojídání rostlin často řeším, co si dám v restauraci někde na výletě, v hospodě na vodě, co s sebou pod stan a tak. Klasikou skoro všude jsou hranolky. Ale když jste na vodě čtvrtý den, raději zůstanete u toho piva. Máme už s Pájou vychytaná jídla, co nám oběma chutnají (třeba chilli guláš s česnekem z pytlíku), ale není jich moc. A tak jsem se pídil a našel Manu a hotovky, co stačí jen ohřát. Momentálně jsem lehce deformovaný z dokončování disertace a tak mě hned napadlo udělat na obojí SWOT analýzu a USE CASE diagramy, ale raději zůstanu u slovního popisu. :-)


Je to prášek, který po smíchání s vodou nahradí jídlo. Malé množství prášku a vody malé, velké velké. Nic víc, nic míň. Sám bych si to asi nekoupil, ale mamka o tom uvažovala, tak jsme to zkusili napůl. Zatím jsem to měl jen dvakrát, ale opravdu to zasytí a je to lehké (na delší výlet se to hodí). A chuťově s nádechem vanilky a skořice. Chutnalo mi to. Teď mají novinku - drink. Aneb připlaťte si za další neekologický obal a za to, že to smícháme za vás. O hmotnosti ani nemluvě. Mým favoritem je prášek.


Stránky pěkné, jídla veganská, vše super. Píšou dvě porce v balení. Paráda, to se na výletě pořádně nadlábnu. No, je to trochu jinak.

Je to moc dobré, to ano. Ale je to jedna pidiporcička. Navíc všechna jídla (zkoušel jsem pět) chutnají skoro stejně. To by mi tak nevadilo. Ale to množství ano. Sice píšou i hmotnost v gramech, ale když jsem viděl dvě porce, na gramy už jsem nekoukal. No a korunu tomu dává fakt, že po vyhledání názvu jídla googlem najdete to samé, jen v jiné krabičce nebo bez ní, o třetinu levněji (týká se jen Jezhned). Třeba tady.

 první testované jídlo

 složení ok

Ale množství pro trpaslíka.

poslední test

Na jednu porci díky rýži ok (ale měly být dvě).

EXPRESS MENU

Z jejich nabídky mám vyzkoušené zatím jen dvě polévky - bramboračky a rajskou s rýží. Zato ty porce jsou opravdu pro dva (bramboračka ideální s chlebem) a nebo jedna mega porce pro jednoho, co potřebuje nabrat síly po zátěži. No a (asi) nově je těch veganských jídel mnohem více, takže je co zkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat