úterý 7. března 2017

Hopsa hejsa

Po dlouhé době jsem se někam podíval a to hlavně proto, že jsem byl marod a taky dodělávám disertaci. Mimochodem, nejradši bych psal "dizertaci", ale všude se to uvádí postaru, tak nesmím "rušit akademické kruhy". :-) Ještě před fotkami z Brandýsa se pochlubím druhým letošním venkovním ohýnkem. Na koloběžce jsem dojel do lesa, udělal si ohýnek pod malým převisem, chvilku se ohřál, připálil si botu a jel domů. Večer jsme byli na bezva retro plese, kde visely na zdech nástěnky s upravenými budovatelskými nápisy. Honza 12 by měl radost. :-)



peču nohy


A ples:

Vydržaj pijonér
(byla to brnkačka, asi nechtěli, aby tam někomu klekla pumpa :-)




nástěnky

A minulý víkend hrála Pája s kapelou v Brandýse a poprosila mě o odvoz a doprovod. Tak jsem si naplánoval trasy na koloběžce, odlov kešek a pěkné počasí a jelo se. Víkend se vydařil na jedničku a líbil se mi program Festivalu Tajemství zaniklých řemesel. Pěkně jsem si popovídal s jedním řezbářem o práci se dřevem a jeho sušení, vyzkoušel si několik netradičních hudebních nástrojů a večer se s Pájou zúčastnil středověké veselice.

V sobotu jsem se vydal po pravém přehu Labe proti proudu cestou necestou až k Labi a pak podél něj s větrem v zádech do Brandýsa. Cestou jsem se stavil na první letošní koloběžkové pivo.



 u Labe

 soutok Jizery a Labe

svačinka u Labe 

první pivko 

A praskl mi blatník. Asi velké teplotní rozdíly.

Noc byla náročná, protože jsme spali ve společné místnosti s dalšími asi 20 lidmi a minimálně polovina z nich chrápala. Já asi ve dvě ráno zabral, ale Pája chudák ne a ráno byla jako zombík. Špunty do uší jsme měli oba, ale moc nepomohly. Tak jsme šli asi v sedm ráno na zdravotní procházku podél Labe a zpět. Porom jsem ji odevzdal kapele a jel zase na kešky. Tentokrát jsem nejel tak hezkou krajinou, ale zase jsem měl ulovil pět Earth keší, které na pěkných místech byly. Byl jsem i v Jenštejně, ale Pavla Marka jsem nepotkal. :-) Docela foukal vítr, ale naučil jsem se jezdit šikmo, abych měl co nejmenší plochu a když není vítr přímo proti, docela to funguje. Ještě vymyslet nějakou plachtu. :-))

 zámek ráno

 hezky provedená keš

parkoviště vojenské techniky 

 vrch Kuchyňka

sněženky 

bledule :-)

skalní most ve Vinoři

1 komentář:

  1. :).. nastenky luxusni!
    Miluju snezenky a bledule v lesich.. pripomina mi to mladi a lesy kolem Zdirce n.D., par let jsem bydlel mezi Vinori a Jenstejnem (Prezletice) a tak rada fotek je mi povedomych.. Hezky vylety! Hodne zdaru s disertaci, at to beha a kolobezkuje! 12:)

    OdpovědětVymazat