pondělí 16. ledna 2023

Vánoce a Nový rok

 Na Vánoce byla Pája v práci, salát a stromeček jsem měl hotový, tak jsem vzal Ari na Ještěd.




náš stromeček :)


Na Štěpána jsme vyjeli do Českého ráje do okolí Branžeže. Bylo pošmurno, ke konci sprchlo, ale bylo tam moc hezky.






Na Silvestra jsme potřebovali Ari unavit, protože se bojí zábavné pyrotechniky, kterou mají někteří lidé potřebu odpalovat už týden před Novým rokem. Vyrazili jsme tedy na výlet do Jizerek, kde byly jen zbytečky sněhu.


Moje koupání se Ari nelíbilo. :-)


Další běh s Janou nás zavál do okolí Hamr na můj oblíbený Velký Jelení vrch. Jana říkala něco o horolezení, tak jsem si připadal jako Veverka na běhu s 12. :) Dobré je, že Jana taky nebrblá a co řeknu, to udělá. :-D 

Vzhůru!



výhled z Jeleního vrchu


výhled ze Stohánku

Skalní divadlo

Kavčí skály

výhled z Krásné vyhlídky

A nesmí chybět Chrástenský vodopád


Stejně jako minulou zimu jsem nedávno chtěl utéct za sluncem za kopec a naplánoval jsem si běh v okolí Nového Města pod Smrkem. Ale bylo tam o něco víc bláta a kopců, než jsem čekal a nějak mi to neběželo.

kousek po singltreku


zřícenina kostela sv. Jakuba u Jindřichovic pod Smrkem

A večer na pivo do Garáže.


Další běh, opět sólo, vedl do Českého ráje. Auto jsem nechal v Žehrově a udělal jsem si kolečko po turistických značkách ke Kosti. Kolečko bych dokončil přes Příhrazy, ale začalo trochu pršet a kvůli oboře by to nešlo operativně zkrátit. Tak jsem to vzal k autu a bylo z toho hezkých 17 km.




modrá značka




Ve čtvrtek jsem vzal Ari na kešky, zase do Českého ráje. A ukázala se jako platný člen výpravy, protože mi pomohla najít ve skalách jednu indicii.






A poslední sobotu jsme si udělali kolečko v Jizerkách z Ferdinandova s obědem U Tetřeva.



Bílá kuchyně


Ari poprvé v restauraci

Žádné komentáře:

Okomentovat