středa 29. května 2024

Drážďany - Liberec

Nápad na tuhle trasu vzešel z Janiny hlavy. Plánovali jsme to s předstihem, nic nám do toho nepřišlo a tak jsme mohli 26. dubna vyrazit vlakem směr Drážďany. Jízdenka byla celkem drahá, protože byla zpáteční. Jednosměrná nešla koupit. Divné, ale bylo to tak. Jinak nás ale žádná zrada nepotkala (kromě koblih). Jana si sice po výletě stěžovala, že měla malou krizi někde kolem Hřenska, ale já si ničeho nevšiml. Možná jsme mohli více zastavovat, ale i tak jsme přijeli domů skoro za tmy. Většinu trasy jsem měl projetou z minulých vyjížděk, něco ještě na kole. A nejvíc se mi líbil úsek mezi Pirnou a Bad Schandau.

Jel jsem na Mastrovi, abych si vyzkoušel delší jízdu na malé koloběžce před UltraBalatonem, kde jsem doprovázel Honzu12. Tedy včetně praktického košíku, který jsme pořídili spolu se skládacím kolem, na kterém teď nikdo nejezdí. :-D Mastr podle očekávání obstál na jedničku.

Samozřejmostí byly zastávky na něco dobrého. Nebylo jich moc, ale ani tak jsme se neošidili. :-) Jen tedy ty čtyři koblihy, co jsem koupil ráno před cestou u Bláhy, mohly mít náplň. S náplní byla jen jedna. Trapas.

kousek za Drážďany


Pirna - první svačina




Některé kopce byly na tlačení :-)



prázdná kobliha

Už se to zase zelená.

malý nákup

oběd v Jetřichovicích


dlouhý kopec před Rybništěm

zvonička v Dolním Podluží

únava :-)

poslední občerstvení - v Chrastavě



Žádné komentáře:

Okomentovat