pondělí 23. července 2012

Týden 16. - 22. 7. - Ladění na závod

Po tom, co jsem na nedělním tréninku druhou půlku tréninku vlál za Michalem mi nebylo dopřáno odpočinku a v pondělí jsem zase vyběhl. Nic hrozného to ale nebylo a v rámci výklusu jsem dal i kus naboso. K běhu na boso se brzy vrátím v dalším článku.

V úterý bylo od rána hnusně, tak jsem byl plavat, až když se udělalo hezky. Ale vítr byl pořád a tak byly netradičně na přehradě vlny. Ve středu 40 km na kole svižně a hned pak stupňovaný běh po cyklostezce. Nechtělo se mi, sedla na mě nějaká lenora.

Ve čtvrtek opět přehrada v neoprenu. Říkal jsem si, jak mi to pěkně plave a doma koukám, že podle Garmina vedla trasa i tam, kde není po vodě ani stopy. Jindy to dělá taky, ale ne tolik, aby mi to hodilo tempo 1:33/100 m. :-) V pátek rozjetí před závodem, které nebylo ani tak rozjetím, jak spíš projetím po dlouhé době v Jizerkách. Objevil jsem novou pěknou cestu a našel hřibka. V sobou jsem byl na závodě a v neděli jel jen volně na kolo. V sobotu a neděli pekla Zuzka kamarádce dort a byl nádherný. Kdo by to (jako já) nepoznal, kamarádka má ráda kapelu Offspring. :-)


2 komentáře:

  1. Taky jsem bojovala s lenorou trochu posledni dny :)
    Stejne me to fascinuje, jak si k tomu zavodu jen tak pridas 90 na kole... :-o Proste husty :)
    A super dort!

    OdpovědětVymazat
  2. To, ze umis plavat na suchu me vzhledem k tvym dovednostem a usili ani moc neprekvapuje:), ovsem ty kola se zavody je narez a pozor!!! Ten dort je naprosto skvelej, Zuzka by mela zalozit nejakou cukrarnu!:). 12:)

    OdpovědětVymazat